سلام به همه دوستان مخصوصا به سیدرا جون

از دریا پرسیدم محبت چیست؟ گفت بی نیاز تر از من / از اتش پرسیدم محبت چیست؟ گفت:سوزانتر از من/ از اب پرسیدم محبت چیست؟ گفت:روانتر از من/ از خاک پرسیدم محبت چیست؟ گفت:افتاده تر از من/ از شمع پرسیدم محبت چیست؟ گفت: گرمتر از من/ از گل پرسیدم/  محبت چیست؟ گفت:زیبا تر از منو تو چه می گویی ای عشق من....      من مگم محبت یعنی همه وجود تو ای قلب من....

نظرات 1 + ارسال نظر
صبا دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:36 ب.ظ http://sheitonak.blogsky.com

سلام آقا سجاد عزیز ... خوبید ؟ بلاگ شما هم زیباست و غنی از اشعار جذاب و خواندنی ! ازینکه در مورد متن متحرک راهنمایی کردید متشکرم اما در مورد شناسنامه باید بگم من عاشق شاد کردنم یعنی دوست دارم همه رو شاد کنم ! بازم پیش من بیاید ... خوشحال میشم ... موفق باشید و فعلاْ بای !

سلام صبا خانوم ممنون از نظرت یه دنیا مسی منتظرت هستم اره اون رو من اشتباه کردم حق با شماس یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد