سلام به همه ذوستان عزیزم

گفته بودید که هر جرم عذابی دارد

عاشقی جرم بزرگی است عذابم بدهید... هر کی طعم تلخش رو چشیده باشه الان خوب درک میکنهیه عکس توپ برا این موضوع میخواستم جا بدم چه حکمتی توش هست نمیدونم قبول نمیکنه

سلام به همه ذوستان عزیزم

نگو من...

    نگو تو...

       فقط بگو من و تو...  

سلام به همه ذوستان عزیزم

 به من خندیدی و نمیدانستی من به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیم.

باغبان از پی من تند دوید 

               سیب را دست تو دید

 غضب آلوده به من کرد نگاه ....

                   سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک

                                    و تو رفتی و هنوز سالهاست در گوش من آرام آرام

                        خش خش گام تو تکرار کنان می دهد آزارم

                  و من اندیشه کنان غرق در این پندارم که چرا خانه کوچک ما سیب نداشت ....؟

سلام به همتون

من اهنگ غریب روزگارم      غمی در انتهای سینه دارم                                                                          تمام هستی من یک قلب پاک است   که ان را زیر پایت میگذارم  دوستان عزیز من دلم نظر رو میخواد

سلام به همه دوستان عزیز خوش اومدین به ۷ حوض

میخوام به کل موضوع وبلاگ رو از این رو به روی دیگه ببرم کمک کنین من رو باشه موضوع رو میخوام در مورد شعر و..... بزارم تا بعد به قول بچه سوسولا بای
برو نزاری و جز در لباس جهل مباش
در این مزارع دنیا به هرزه دانه‌ی عمر
به اعتماد بر اندر زمین شوره‌ مپاش
خرد به وعظ منافق چه التفات کند
طبیب عقل به بیهوش کی دهد خشخاش؟
فساد و منکر اهل صلاح تا حدی است
که آفرین و ثنا واجب است بر اوباش
ز درس فقه چه آموختند جز سالوس؟
ز علم و فضل چه اندوختند جز پرخاش؟
ز دوک پیره زنان می‌دهد ترازِ لباس
ز شام بی‌پدران می‌نهد وجوه معاش

و آهی بلند و دراز و سوزناک! همین!لا بای

تشکر و قدردانی

سلام به همه دوستان خودم اول تشکر میکنم از دوسته خوبم ارمین که خیلی زحمت بهش دادم از همین جا هم میبوسمش اره قربونش

سلام برو بچه های تین تریو خوش اومدین به وبلاگم

سلام خوبین نماز روزه هاتون قبول درگاه حق باشه ان شا الله بعد پیشاپیش عید سعید فطر رو هم به همه مسلمانان جهان تبریک میگم مخصوصا هم وطن های عزیز خودم

سلام برو بچه های تین تریو خوش اومدین به وبلاگم

سلام به همه دوستان خودم بعد چند مدت حضرت عباسی وقت کردم سرو گوشی به وبلاگ بدم تا بعد یا علی