سلام خدمت بازدید کنندگان عزیز و گرامی سایت ۷حوض سجاد این جاست

Rainy Screensaver یک محافظ صفحه نمایش بسیار زیبا و طبیعی است که قطعا از اجرای آن بر روی صفحه نمایش کامپیوترتان لذت خواهید برد . این محافظ صفحه ، یک روز بارانی توام با باد و باران و رعد و برق را بنمایش می گذارد . قطرات باران صفحه نمایش را کاملا خیس کرده و ظاهر کلیه آیکونها و برنامه های در حال اجرا از حالت عادی خارج شده و کاملا مرطوب میشوند . عملکرد این محافظ صفحه آنچنان طبیعی است که اطرافیان تان احساس خواهند کرد که هوای بیرون ، بارانی همراه با رعد و برق است . با سفارشی سازی برنامه ، میتوان بسته به ذوق و سلیقه خود ، حجم قطرات باران ، سرعت و جهت آن ، صدای رعد و برق و ... را تغییر داد .
نیازمندیها : ( Windows 95, 98, ME, Windows NT 4.0, Windows 2000, Windows XP (or newer ؛ Pentium II 300 MHz or better CPU ، 64MB of RAM ؛ ( Video card supporting High or True Color modes (15, 16, 24, or 32 bits per pixel .
این محافظ صفحه نمایش بسیار زیبا را میتوانید از لینک زیر دانلود نمایید
:
دانلود کنید با حجم 680 کیلوبایت

برنامه ای بسیار عالی برای مدیریت کامل ویندوز و دستکاری فایل های ریجستری٬ رفع مشکلات و...
حجم:۱۵.۹مگا بایت
شماره:DWCDE04B71FF2E-6AEBC3-81A2B06A
http://www.dameware.com/images/spacer.gifDOWNLOAD

با سلام و ارزوی موفقیت برای همه خانوم های محترم مخصوصا مادر های عزیز
اول تولد حضرت زهرا (س) بر عموم مسلمانان به خصوص شیعیان مبارک باد
دوم  روز زن به همتون مبارک باشه
سوم بنا به امار اداره ثبت و اسناد بیشترین امار طلاق تو همین روزه
از همه استان ها بیشتر تو استان گیلانه  بلا می سر های عزیز سوری

   انیمیشن ساز

     آموزش علمی -اصولی-کاربردی وحرفه ای ترین نکات 

     3DstudioMax7 - CharacterStudio4.2

************************************************************

   در 28فصل کاربردی همراه با محیطی جذاب وکاربرپسند

                      مناسب برای استفاده

دانشجویان معماری- عکاسی وکلیه دوستداران خلق دنیای سه بعدی

          ==========================================

 این مجموعه شما رادرسرزمین جذاب ساخت تصاویر سه بعدی سیرمی دهدشما چه تازه کارباشید وچه حرفه ای آمادگی پیدامی کنید تا با هنردست خود همه را مجذوب وشگفت زده کنیداگر شما حتی درمرحله مقدماتی باشیدبه صورت عملی واصولی با این نرم افزارآشنا خواهید شدواگر ازکاربران تری دی مکس هستید به نکات ظریفی دست خواهید یافت که تاکنون درجای دیگری با آنها مواجه نشده ایدپس این مجموعه آموزشی نسل جوان  راحتما خریداری نمایید

************************************************************

تفاوت های CPU های AMD وIntel عبارتند از:
1-AMD براساس معماری اجرایی 9 مرحله ای ساخته شده است اما معماری پردازنده های Intel شش مرحله ای می باشد.بدین معنا که AMDدر هر چرخه کاری 9عملیات را انجام میدهد در حالی که Intel فقط 6 عمل را می تواند انجام دهد.
2-AMD از640Kb Cache برخوردار است در حالی که Intel ، از 532Kb بر خوردار است هر چقدر که میزان Cache پردازنده بیشتر باشد ، پردازنده کارایی بیشتری خواهد داشت اطلاعات بیشتری میتواند ذخیره کند ودیگر لازم نیست پردازنده برای بدست آوردن اطلاعات یا دستور ها مدت زمان بیشتری را رفت و برگشت به حافظه برد اصلی برای جذب اطلاعات یا دستور العمل ها صرف کند.
3- AMD از مس برای اتصال ترانزیستور های بکار رفته در پردازنده ها استفاده میکند در صورتی که در ساختمان پردازنده های Intel آلومینیوم بکار رفته است.مس هادی الکترسیته بهتری است ، ازاین رو پهنای اتصالهای بین ترانزیستورها را به میزان چشمگیری کاهش می یابد .که این امر باعث مصرف کمتر مواد اولیه و در نتیجه منجر به کاهش هزینه می شود این دلیل ارزان تر بودن AMD نسبت به P4 است.
4- از دیگر تفاوت های میان AMD وIntel میتوان به راندمان Cache بروی چیپ اشاره کرد ، AMD از معماری انحصاری استفاده میکند که راندمان بیشتری نسبت بیشتری نسبت به طراحی معماری غیر انحصاری Intel دارد.
5-AMD از تکنولوژی پردازش موازی در مقایسه با Hyper -Threading اینتل استفاده میکند ، در بسیاری از کاربردهای امروزی فعال بودن Hyper -Threading کارائی پائین تری ارائه میدهد ، نتایج تحقیقات بیشمار منتشر شده در نشریات رایانه ای و پایگاهای اطلاعاتی معتبر بیانگوی این پدیده هستند.
6-یکی دیگر از مهمترین نکات برتر پردازنده های AMD واحد ممیز شناور آن است که از FPU اینتل بسیار قویتر میباشد که این امر باعث اجرای سریع تر برنامه های چند منظوره( MultiMedia) میشود.
7- زمانی که اینتل P4 را طراحی کرد طول PIPELINE را از 10 مرحله در P3 به 20 مرحله افزایش داد Intel همین تغیر توانست که تعداد عملیاتی که در چرخه عملیاتی انجام می شود بصورت قابل ملاحظه ای کاسته میشود و از طرف دیگر افزایش طول PIPELINE نیازمند افزایش تعداد ترانزیستور ها برای انجام همان تعداد عملیات میباشد که این امر باعث افزایش اندازه هسته و بالا رفتن قیمت تولید میشود . در حالی که AMD با وجود افزایش فرکانس پردازنده های خود طول pipeline را به همان اندازه p3 یا k6 ثابت نگهدارد .

 اینم برا اقا موجی

سلام !
Acronis True Image به شما میده که از کل سیستم عامل و ایمیل هاتون ایمیج بسازید ایمیج ساخته شده شامل تمام اطلاعات موجود در کامپیوتر هست و مینونید در موارد موردنساز از اون استفتده کنید و سیستم خودتون رو به روز اول برگردونید ختی اگه سیستم عامل شما خراب بشه می تونتید یه واسطه ایمیجی که قبلا ساخته اید مشکل رو حل کنید . قابلیت ساخت Online Disk Backup Image قابلیت برگرداندن یک سیستم و یا ایمیل و یا پوشه بخصوص از دیسک ساخته شده ساخت ایمیج است.
استفاده دیگه از این نرم افزار می شه اینه که بتونید به کمک اون از ویندوز سالم خودتون نسخه پشتیبان تهیه کنید و در مواقعی که مشکلی ایجاد مشیه به کار ببرین
وب سایت این نرم افزار http://www.acronis.com می باشد.
Embarassed Laughing Smile Very Happy

به نام خدا
سلام دوستان
File System در یک سیستم عامل به ساختار کلی نامگذاری ، ذخیره سازی و سازماندهی فایل ها گفته می شود . سیستم فایل ها ، داده ها را به واحدهایی به نام Cluster تقسیم بندی می کنند . هر کلاستر می تواند فقط بخشی از یک فایل را نگه دارد . یک فایل ممکن است چندین کلاستر را به خود اختصاص دهد ،و مقداری فضای خالی در آخرین کلاستر بلا استفاده باقی بماند . کلاستر های کوچک می توانند داده های بیشتری در یک دیسک جای بدهند ( چون فضای بلا استفاده کمتری به وجود می آورند ) اما کلاستر های بزرگ ، کارایی را بالا می برند ( در کلاسترهای بزرگتر ، داده های بیشتری می تواند در هر کلاستر نگهداری شود . بدین معنی که برای بازیابی آن ، سیستم کار کمتری انجام می دهد و در نتیجه به طور کارآمدتر و سریعتر آن را بازیابی می کند ) اندازه کلاستر در اندازه دیسک سختی که کامپیوتر می تواند پشتیبانی کند نیز نقش دارد .

Fat مخفف File Allocatin Table ، جدول تخصیص فضا به فایل . این جدول که در نزدیکیهای ابتدای دیسک سخت ذخیره می شود ، توسط سیستم عامل نگهداری می شود تا فضای مورد استفاده برای ذخیره سازی فایل ها را مدیریت کند . این جدول وظیفه نگهداری فضاهای موجود در دیسک را بر عهده دارد تا سگمنت های خراب غیر قابل استفاده ، علامت گذاری شوند و قسمت های مختلف یک فایل با یکدیگر مرتبط شوند . در واقع هنگام ذخیره داده ها روی دیسک سخت ، سیستم جهت دستیابی به کلاسترهای خالی با Fat مشورت کرده و هم در هنگام اجرا فایل ، Fat را جستجو می کند تا کلاسترهای مرتبط با آن را یافته و اطلاعات ذخیره شده در آن کلاسترها را بخواند . دو نوع Fat اصلی وجود دارد : Fat 16 , Fat32

Fat 16 : این سیستم فایل ، یک سیستم فایل 16 بیتی است ، زیرا کلاستر هایی را تشخیص می دهد که 16 بیت طول ( یا رقم ) دارند . اندازه کلاسترهای Fat بسته به مقدار فضا درایوی است و از آنجا که Fat16 نمی تواند به اندازه Fat32 کلاستر داشته باشد ، برای پوشش دادن به مقدار یکسانی از فضا به کلاسترهای بزرگتری نیاز دارد . Windows XP کلاسترهای 64 کیلو بایتی را برای Fat16 پشنیبانی می کند. چون Fat16 فقط 65,536 کلاستر را پشتیبانی می کند ، با این سیستم فایل ، حداکثر یک پارتیشن 4 گیگابایتی را می توان تقسیم بندی کرد .

Fat32 : یک سیستم فایل 32 بیتی است ، می تواند کلاسترهای بیشتری را نسبت به Fat16 آدرس دهی کند . در نتیجه Fat32 می تواند از کلاسترهای کوچکتری برای کارآمدتر کردن سیستم ذخیره سازی ، بهره بگیرد . همچنین بدین مفهوم است که Fat32 می تواند پارتیشنهای بزرگتری را پشتیبانی کند . Fat32 با کلاسترهای 32 بیتی می تواند پارتیشنهایی تا 8 ترا بایت را پشتیبانی کند .

NTFS مخفف NT File System می باشد . در سیستم فایل fat ، جدول تخصیص فضا ( File Allocation Table ) داشتیم و در اینجا جدول فایل اصلی ( MFT: Master File Table ) داریم . البته MFT بسیار پیچیده تر است . MFT صفات فایل را برای هر فایل ذخیره شده در پارتیشن NTFS ذخیره می کند . ( صفات فایل هر چیزی را که لازم است درباره یک فایل دانست ، توصیف می کند . در NTFS حتی داده های موجود در یک فایل نیز صفت فایل محسوب می شود . اسم ، مکان ، و اطلاعات امنیتی نیز ، از دیگر صفات فایل محسوب می شود )
NTFS در صورت امکان همه صفات فایل را ، شامل داده های فایل ، در MFT ذخیره می کند . ( هر چند در اکثر موارد ، جای کافی برای ذخیره همه صفات در MFT وجود ندارد . در این زمان صفت داده ای به خارج MFT انتقال می یابد . )

MFT بعنوان یک فایل Metadata مشهور است . ( Metadata اساسا داده هایی درباره خود Data است . بعنوان مثال عنوان ، موضوع ، مولف و اندازه یک فایل ، Metadata آن فایل را تشکیل می دهند ) NTFS از فایلهای Metadata برای مدیریت داده های روی پارتیشن بهره می گیرد . بعضی از مهمترین فایلهای Metadata بشرح زیر است :

MFT Mirror : یک نسخه پشتیبان از MFT است . MFT در ابتدای سطح دیسک ذخیره می شود ، در حالیکه MFT Mirror در وسط دیسک قرار می گیرد . و در صورت خراب شدن MFT اصلی می تواند مساله را حل کند . و اطلاعات لازم را برای بازیابی داده ها روی سیستم فراهم کند .

Log File : که Log Journal نیز نامیده می شود ، تغییرات روی سیستم فایل را ثبت می کند . Log File فقط عملیاتی را که انجام می گیرد ثبت می کند ، نه داده هایی که اصلاح می شوند .

Cluster Allocation Bitmap : نقشه ای از پارتیشن را در خود دارد . سیستم می تواند این اطلاعات را برای یافتن کلاسترهای موحود به کار گیرد .

Bad Cluster File : بخشهایی از دیسک را که معیوب شده اند ، علامت گذاری می کند . بدین ترتیب NTFS از کلاسترهای معیوب که در این فایل علامت گذاری شده اند برای ذخیره داده های جدید استفاده نخواهد کرد .

Quota Table : جدول سهمیه ها ، یک خصوصیت جدید در windows 2000/xp با استفاده از این خصوصیت می توانید بعنوان مدیر سیستم ، دایرکتوری ها و زیر دایرکتوری ها را در دیسک سخت کنترل کنید . و میزان مصرف فضای دیسک سخت کاربران مختلف یک کامپیوتر را کنترل کنید .

NFTS می تواند تعداد کلاسترهای بیشتری را نسبت به Fat32 پشتیبانی کند . در نتیجه ، کلاسترهای NTFS عموما کوچک و برای حفظ فضای دیسک سخت ، کارآمد هستند . یکی دیگر از مزایای NTFS پشتیبانی آن برای مجوزهای فایل و دایرکتوری است . این خصوصیت امنیتی ، اطمینان می دهد که فقط کاربران خاصی به فایلها و دایرکتوری ها ی ویژه دسترسی دارند .

در میان آنچه ذکر شد ، سیستم فایل کارآمد NTFS است . چون می تواند برای پارتیشنهای 2 گیگابایت و بیشتر ، کلاسترهای 4 کیلو بایتی ایجاد کند ، که بهترین تعادل بین سرعت عمل دیسک سخت و صرفه جویی در فضای دیسک را فراهم می سازد . و در واقع بهترین کارآیی را به سیستم می دهد . سرتون گیج نره یه وقت

دلم تنها ترین دل هاست اینجا    که از دست رفاقت تیر خورده
دلم با پای خسته لنگ لنگون     تن زخمیش رو از کوی تو برده
قدیم ها مونس یارش تو بودی    ولی حالا دلم تنهاترین


چه
خوش بودم به حرف های دروغت   که عشق من پناه اخرینه

شما بازدیدکننده و خواننده عزیز شاید ساعتها وقت تان در فضای مجازی اینترنتی به چت کردن و بازدید از سایتها با مطالب و محتواهای گوناگون صرف شوید، ولی تا حالا به این فکر بوده اید که دراین مدت که در دنیای مجازی اینترنت هستید تنها مصرف نکنید و در سایتهای در آمدزا کار کنید یا سرمایه گذاری کنید که دراین مدت تنها مصرف کننده نباشید .خوب تمام سایتها مطمئن نیستند یعنی درآمد به دست آمده ای مارا پرداخت نمی کنند. که من سعی می کنم سایتهای را که تقریبا میشود گفت صددرصد مطمئن هستم معرفی خواهم کرد. خوب شاید بگوئیم سایتها به ما پول مفت می پردازد و یا این همه پول را چطور مفت پرداخت می کند.نه سایتها پول مفت پرداخت نمی کنند بلکه سایتی را که تبلیغ می کنند از مدیرسایت پول دریافت کرده است که درصدی از پول تبلیغ را به من یا شما که صفحه سایت تبلیغ شده را باز می کنیم پرداخت می کنند و بقیه اش را خود دریافت می کنند. و یا در سایتهای سرمایه گذاری در حقیقت سرمایه های کوچک در یک شرکت  جمع شده و سود سرمایه ای ما به ما پرداخت می شود. خوب امید وارم که تا حدودی منظورم را توانسته باشم بنویسم.

سایتها ی در آمد زا را من به سه دسته تقسیم می کنم.

      دسته اول سایتهای است که با کلیک کردن بر روی لینکهای سایتهای تبلیغ شده که به  صندوق پست اکترونیکی شمافرستاده می شود یا در خود سایت وجود دارد  وبا باز کردن صفحات  به حساب شما پول واریز می شود.

    دسته دوم سایتهای است که هم پول به ازای کارتان (یعنی بازدید از صفحات تبلیغاتی ) و هم به ازای سرمایه گذاری تان  پول پرداخت می کنند.

   دسته سوم سایتهای است که  سرمایه گذاری اندک شما با سرمایه های دیگر اعضا جمع شده و بعداز مدت معینی سود معین به اندازه ای تعیین شده سرمایه گذاری پرداخت می شود.

 خوب من در باره تمام سایتها به صورت مختصر توضیح میدهم که چطور ثبت نام می کنیم و چطور کار کرده و در آمد کسب می کنیم. و سعی خواهم کرد سایتهای را که از نظرپرداخت مشکل نداشته اند را پیدا کنم و در این سایت لیست کنم.

خوب قدم اول برای شروع ایجاد یک حساب بانکی در سایت بانک الکترونیکی ایگولد هست که به صورت رایگان ایجاد می شود. چون درآمد تان از سایتها را ازطریق این  حساب می توانید دریافت کنید . خوب اگر میخواهید شروع کنید و به جمع کسانی بپیوندید که در اینترنت در آمد دارند از نظر من نروید گفتن از ما چون هیچ تضمینی نداره

شرکت "یاهو" تمامی "چت روم" یا اتاقهای گفتگوی خدمات "مسنجر" خود را که توسط کاربران ایجاد شده بودند، به علت نگرانی از سوء‌استفاده جنسی از کودکان، در سرتاسر جهان تعطیل کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت "یاهو" که هم‌اکنون وب سایت اصلی آن پر بازدیدکننده ترین سایت اینترنتی در جهان محسوب می‌شود، تمامی چت رومهای ایجاد شده توسط کاربران را مسدود کرده و امکان ایجاد چت رومهای جدید توسط کاربران را نیز از بین برده‌است.

"ماری اوساکو" سخنگوی شرکت "یاهو" اعلام کرد آن دسته از چت رومهایی که خود شرکت "یاهو" آنها را ایجاد کرده‌است، همچنان فعال باقی خواهند ماند.

وی افزود شرکت "یاهو" سوء استفاده از اینترنت برای دستیابی به اهداف غیر قانونی را محکوم می‌کند و بستن چت رومهای "یاهو مسنجر" نیز به همین دلیل صورت گرفته‌است.

ماه گذشته بسیاری از شرکتهای تجاری بزرگ جهان که در چت رومهای "یاهو" محصولات خود را تبلیغ می‌کنند، قرارداد نمایش تبلیغاتشان در خدمات اینترنتی "یاهو" را لغو کرده و علت آن را نمایش این تبلیغات در چت رومهایی که در آنها از کودکان سوء استفاده می‌شود، ذکر کرده‌بودند.

شرکت "یاهو" هنوز اعلام نکرده که آیا مسدود کردن چت رومهای "یاهو مسنجر" تصمیمی موقتی است و یا اینکه در آینده نیز همچنان پا برجا خواهد بود

Super jigsaw puzzle


این بازی واقعا قشنگ و سرگرم کنندست. شما از بین عکس های موجود در بازی یکی رو ان
خواهیدتخاب میکنید به سلیقه خودتون بین ۴ تا بیش از ۵۰۰ تکه میکنیدش و یه پازل میسازید بعد میشینید این پازل رو مثل اولش سر هم میکنید تا تصویر ساخته بشه.محیطش خیلی زیباست و بازیش به نظر من فوق العادست هم برای سن پایین هم برای سن بالا.اگه زیادی فکر میکنید راحته تعداد تکه هاشو بکنید ۵۰۰ تا زیر ۶ ماه تونستید پازل رو بسازید بهم خبر بدید!!!!!
(توجه : بعد از اینکه بازی رو گرفتید فایل کرک رو کپی کردید جایی که برنامه نصب شده و اونو رجیستر کردید میتونید روی لینک More Pictures Gallery کلیک کنید و چهارده تا نسخه دیگه این برنامه هم بگیرید که هر نسخه تعدادی تصویر به گالری عکس این بازی اضافه میکنه و دارای تصاویر بیشتری برای اجرای بازیش  شد)
حجم: ۵.۰  مگابایت
DOWNLOAD

Lie Spy 1.01 S60

این دروغ سنج هم بنا به درخواست "تنها یک نفر" اینجا می گذارم ولی اینو می دونم که طرفدار زیاد داره. این برنامه فقط برای گوشیهای سیمبیاندار سری 60 است و طوری طراحی شده که با توجه به لرزش و تون صدا مقدار صحیح یا دروغ بودن حرف را بر اساس استرس در گفتار می سنجد. این برنامه را در مکان های آرام امتحان کنید. در ضمن مشکلات خود را با بقیه قسمتها از طریق دکمه ی Contact در بالای صفحه یا در قسمت نظرات مربوطه مطرح کنید.
حجم 141 کیلوبایت

DOWNLOAD